Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International – Veronika Finková
Veronika Finková
Bachelor's thesis
Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International
Communication policies of watchdog organizations: case study Transparency International
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací v neziskovém sektoru, konkrétně ve watchdogových organizacích. Cílem této práce je vyzkoumat, jaké jsou charakteristické prvky komunikačních politik ve watchdogových organizacích. V prvních dvou kapitolách se práce nejprve zabývá základními pojmy jako neziskový sektor a marketing jako nutný základ pro další výzkum. Zabývá se také obecně komunikací v neziskovém …moreAbstract:
This thesis concerns itself with communication in not-for-profit sector, namely in watchdog organization. It's aim is to explore characteristic elements of communication policies of watchdog organizations. First two chapters of the thesis deal with key terms such as "not-for-profit sector" or importance of marketing, since explanation of these is crucial for further inquiry. The second chapter also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42569
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Petr Vymětal
- Reader: Kamil Fleissner
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FINKOVÁ, Veronika. \textit{Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/6ezje8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Politologie / Politologie
Theses on a related topic
-
Appraisal of Transparency International in the Czech Republic
Lucie Kubrová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová