Veronika VACULÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurence značky ECG
Competition analysis of brand ECG.
Abstract:
Konkurence se objevuje v každém odvětví průmyslu. Tato bakalářská práce se zabývá sledováním konkurence v odvětví elektroniky. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. Zabývá se pojmy, jako je marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních …moreAbstract:
Competition occurs in every industry. This thesis deals with the monitoring of competition in the electronics field. Bachelor thesis is divided into two parts, namely theoretical and analytical part. In the theoretical lessons learned are drawn from professional literature. It deals with concepts such as the marketing environment, competition, marketing mix, SWOT analysis and Porter analysis of five …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier:
13501
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACULÍKOVÁ, Veronika. Analýza konkurence značky ECG. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová