Marketingová komunikace na Internetu – Bc. Markéta Příhodová
Bc. Markéta Příhodová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na Internetu
Marketing communication on the Internet
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingové komunikace na Internetu společnosti Zenit spol. s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí moderních plastových materiálů. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagace firmy na Internetu. Práce se zabývá hledáním případných nedostatků v současném stavu marketingové komunikace na Internetu a navržením optimálních řešení, které …víceAbstract:
This thesis analyzes the state of marketing communication on the Internet of Zenit spol. s.r.o. which is importer and distributor of modern plastic materials. The goal of this thesis is to suggest precautions for improvement of company propagation on the Internet. Thesis deal with finding of any lack of actual status of marketing communication on the Internet and with suggesting of optimal solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Viktor Janouch, Ph.D., Ing. Jan Svědík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Příhodová, Markéta. Marketingová komunikace na Internetu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova