Bc. Jana Larsson

Bakalářská práce

Etický audit marketingové komunikace

Ethics audit of marketing communication
Abstract:
Interaction between ethics and business has become more visible in last years due to increasing amount of scandals. This trend has also expanded into the countries of central and east Europe. Investors entering these countries have implemented methods of ethics management which they copied from their mother companies. However in the local environment their importance and purpose often stayed unclear …více
Abstract:
Prepojenie etiky s podnikaním sa v dôsledku množiacich káuz v posledných rokoch dostalo do popredia záujmov. Tento trend začal postupne prenikať i do krajín strednej a východnej Európy. Príliv zahraničných investorov spustil proces aplikácie metód etického riadenia prevzatých z materských spoločností. V domácom prostredí však význam a zmysel týchto pojmom často zostal nepochopený. Táto práca operuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní