Etický audit marketingové komunikace – Bc. Jana Larsson
Bc. Jana Larsson
Bakalářská práce
Etický audit marketingové komunikace
Ethics audit of marketing communication
Abstract:
Interaction between ethics and business has become more visible in last years due to increasing amount of scandals. This trend has also expanded into the countries of central and east Europe. Investors entering these countries have implemented methods of ethics management which they copied from their mother companies. However in the local environment their importance and purpose often stayed unclear …víceAbstract:
Prepojenie etiky s podnikaním sa v dôsledku množiacich káuz v posledných rokoch dostalo do popredia záujmov. Tento trend začal postupne prenikať i do krajín strednej a východnej Európy. Príliv zahraničných investorov spustil proces aplikácie metód etického riadenia prevzatých z materských spoločností. V domácom prostredí však význam a zmysel týchto pojmom často zostal nepochopený. Táto práca operuje …víceKlíčová slova
Morálka etika obchodná etika marketing marketingová komunikácia marketingový mix marketingová etika etický audit etický kódex etická klíma Moral ethics business ethics marketing communication marketing mix marketing ethics ethical audit code of ethics (standart of business conduct) ethical climate
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hyfl5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Quality Of life at Work
Sofiya Artemova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva