Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Tereza Sloupenská
Bc. Tereza Sloupenská
Master's thesis
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Corporate social responsibility as a source of competitive advantage
Abstract:
Cílem diplomové práce „Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody“ je stanovit, jaký vliv mají CSR aktivity podniků na spokojenost jejich zákazníků. Zákaznická spokojenost je v tomto případě vybrána jako zkoumaná složka konkurenční výhody. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v první části je věnován prostor představení témat společenská odpovědnost podniků …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Corporate social responsibility as a source of competitive advantage” is to identify an impact of CSR activities on customer satisfaction. Customer satisfaction is considered to be a part of competitive advantage. The submitted thesis is divided into two parts. The first part focuses on introduction of topics corporate social responsibility, competitive advantage …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bzw5c/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2019
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLOUPENSKÁ, Tereza. \textit{Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/6fkl2c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić