Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru – BcA. Zuzana Vrajíková
BcA. Zuzana Vrajíková
Master's thesis
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Performance advertising on Facebook and usability in cultural sector
Abstract:
Práce se zabývá výkonnostní reklamou na sociální síti Facebook. Snaží se poukázat na využitelnost a možnosti těchto nástrojů v kulturním sektoru. V závěru demonstruje využitelnost na datech z kampaně pro festival Divadelní svět Brno.Abstract:
Thesis is about performance marketing on social network Facebook. Deals with usability of this tools in cultural sector. The last chapter contains a case study based on data from campaign for festival Theatre world Brno 2016.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/b59gk/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: MgA. Tomáš Cafourek
- Reader: Mgr. Vít Kouřil, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRAJÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2017. Available from: https://theses.cz/id/6fzgx5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/b59gk/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
Karoline Wunschová -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Laura Palková -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová