BcA. Zuzana Vrajíková

Master's thesis

Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru

Performance advertising on Facebook and usability in cultural sector
Abstract:
Práce se zabývá výkonnostní reklamou na sociální síti Facebook. Snaží se poukázat na využitelnost a možnosti těchto nástrojů v kulturním sektoru. V závěru demonstruje využitelnost na datech z kampaně pro festival Divadelní svět Brno.
Abstract:
Thesis is about performance marketing on social network Facebook. Deals with usability of this tools in cultural sector. The last chapter contains a case study based on data from campaign for festival Theatre world Brno 2016.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: MgA. Tomáš Cafourek
  • Reader: Mgr. Vít Kouřil, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/b59gk/