Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru – BcA. Zuzana Vrajíková
BcA. Zuzana Vrajíková
Diplomová práce
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Performance advertising on Facebook and usability in cultural sector
Anotace:
Práce se zabývá výkonnostní reklamou na sociální síti Facebook. Snaží se poukázat na využitelnost a možnosti těchto nástrojů v kulturním sektoru. V závěru demonstruje využitelnost na datech z kampaně pro festival Divadelní svět Brno.Abstract:
Thesis is about performance marketing on social network Facebook. Deals with usability of this tools in cultural sector. The last chapter contains a case study based on data from campaign for festival Theatre world Brno 2016.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/b59gk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: MgA. Tomáš Cafourek
- Oponent: Mgr. Vít Kouřil, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/b59gk/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
Karoline Wunschová -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Laura Palková -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová