Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service – Bc. Markéta Holá Linková
Bc. Markéta Holá Linková
Master's thesis
Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service
The Marketing Communication of Enterprise Information Systems
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace na B2B trzích, konkrétně oboru podnikových informačních systémů. Jsou popsána specifika tohoto trhu a jeho kon-kurenční prostředí. Práce se pak zaměřuje konkrétněji na problematiku poskytování ekono-mických informačních systémů a systémů pro řízení vztahů se zákazníky formou online řešení neboli "software jako služba" (SaaS). Na základě teoretických …moreAbstract:
This thesis investigates marketing communication in B2B markets, specifically the area of information systems. The specifics of this market segment and its competitive environment were described and the problematics of economic information systems and customer ma-nagement systems delivery were further investigated, main focus being online solutions, also referred to as "Software as a Service" (SaaS …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁ LINKOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/6fzlui/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holá Linková, Markéta. Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Tvorba moderního webového rozhraní pro podnikové informační systémy
Michal Němec -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Klára HERBST -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Lucie VESELÁKOVÁ -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Jan HAFNER -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Marek SEGEČ -
Podnikové informační systémy na trhu v ČR - předimplementační analýza ERP
Petra Šiková -
Podnikové informační systémy pro finanční řízení firmy
Martin Daňhel -
Informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Marek HOMOLKA