Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service – Bc. Markéta Holá Linková
Bc. Markéta Holá Linková
Master's thesis
Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service
The Marketing Communication of Enterprise Information Systems
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace na B2B trzích, konkrétně oboru podnikových informačních systémů. Jsou popsána specifika tohoto trhu a jeho kon-kurenční prostředí. Práce se pak zaměřuje konkrétněji na problematiku poskytování ekono-mických informačních systémů a systémů pro řízení vztahů se zákazníky formou online řešení neboli "software jako služba" (SaaS). Na základě teoretických …viacAbstract:
This thesis investigates marketing communication in B2B markets, specifically the area of information systems. The specifics of this market segment and its competitive environment were described and the problematics of economic information systems and customer ma-nagement systems delivery were further investigated, main focus being online solutions, also referred to as "Software as a Service" (SaaS …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÁ LINKOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6fzlui/.
Jak správně citovat práci
Holá Linková, Markéta. Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba moderního webového rozhraní pro podnikové informační systémy
Michal Němec -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Klára HERBST -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Lucie VESELÁKOVÁ -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Jan HAFNER -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Marek SEGEČ -
Podnikové informační systémy na trhu v ČR - předimplementační analýza ERP
Petra Šiková -
Podnikové informační systémy pro finanční řízení firmy
Martin Daňhel -
Informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Marek HOMOLKA