Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism – Anna Horáčková
Anna Horáčková
Bakalářská práce
Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
The media image of tourism culture influenced by the domestic campaigns of the CzechTourism agency
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje obrazu české kultury ve vybraných českých periodikách, a to na základě domácích kampaní české centrály cestovního ruchu CzechTourism. V teoretické části práce je definována oblast destinačního managementu, marketingu, médií a činnosti agentury. Kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní analýza monitorují, jak jsou výstupy agentury prezentovány veřejnosti prostřednictvím …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the image of the Czech culture represented in a variety of the Czech newspapers. This image is based on the domestic campaigns created by the CzechTourism agency. The theoretical part encompasses the definition of destination management, marketing, media and the activities of the agency. Quantitative content analysis and qualitative analysis research how the agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Markéta Dianová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
Lenka Doležalová -
Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR
Ivana KOLBABOVÁ -
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
Katarína Halásová -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva