Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu – Bc. Radim Zacios
Bc. Radim Zacios
Master's thesis
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Possibilities of measuring the effectiveness of influencer marketing communication on Instagram
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi měření efektivnosti influencer marketingu na sociální síti Instagram. Influencer marketing nabízí široké možnosti, kterými mohou značky autenticky oslovit nové cílové skupiny za účelem propagace produktů nebo rozšíření povědomí o značce. Spolupráce influencera a značky může být nastavena individuálně s cílem dosáhnout potřebných hodnot, které si značka předem …moreAbstract:
This master´s thesis deals with the possibilities of measuring the effectiveness of influencer marketing on the Instagram social network. Influencer marketing offers a wide range of opportunities for brands to authentically reach new audiences to promote products or increase brand awareness. The collaboration between the influencer and the brand can be set individually to achieve the necessary values …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Lucie Vaňková, Ph.D.
- Reader: Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZACIOS, Radim. \textit{Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6gbhsk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights