Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – Mgr. Ivana Hovořáková, Ph.D.
Mgr. Ivana Hovořáková, Ph.D.
Disertační práce
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Language learning strategies in blind students of English as a foreign language
Anotace:
Disertační práce se zaměřuje na strategie učení se cizímu jazyku u vysoce specifické skupiny – u nevidomých vysokoškolských studentů. Výzkumem strategií učení se cizímu jazyku se věnovala řada výzkumů, žádný z nich se však nevěnoval nevidomým. Počty vysokoškolských nevidomých studentů jsou natolik vysoké, že by měly vzbuzovat zájem vyučujících o to, jak je co nejlépe učit. Používání strategií učení …víceAbstract:
The dissertation thesis focuses on language learning strategies in a highly specific group of people of blind university students. Numerous research into language learning strategies has been carried out, none of which was dealing with the blind. The numbers of blind students in mainstream schools are high enough to arouse interest of teachers in best possible ways of teaching them. Using language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zkhq4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Didaktika cizího jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ