Aplikace nástrojů marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení – Nelly Vlachopulosová
Nelly Vlachopulosová
Bakalářská práce
Aplikace nástrojů marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení
Application of Marketing Mix Tools to a Selected Sports Facility
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí primárních a sekundárních dat aplikovat marketingový mix služeb na sportovní zařízení společnosti STaRS Karviná, s.r.o. a následně díky dotazníkovému šetření navrhnout společnosti úpravy marketingového mixu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje pojmům a použitým metodám výzkumu. V praktické části je specifikována samotná společnost …víceAbstract:
The aim of the work is to use the primary and secondary data to apply the marketing mix of services to the sports facilities of the company STaRS Karviná, s.r.o. and subsequently, use a questionnaire survey, to propose adjustments to the marketing mix. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on base concepts and used research methods. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Šárka Cenková
- Oponent: Lenka Malantová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLACHOPULOSOVÁ, Nelly. \textit{Aplikace nástrojů marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6gpyey/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík