Bc. David Jandečka

Bachelor's thesis

Nové trendy v internetovém marketingu

New trends in internet marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Nové trendy v internetovém marketingu", je uvést čtenáře do problematiky marketingových aktivit na internetu. Stejně tak, jako v reálném světě, je cílem marketingu pomoci ve zvýšení prodejů a šíření povědomí o značce nebo produktu, tak i internetový marketing má podobné cíle. Dynamické a globální prostředí internetu však s sebou přináší mnohá úskalí, která je nutná překonat …more
Abstract:
The subject of the thesis "New trends in internet marketing" is supposed introduce the reader to the topic of marketing activities on the Internet. Just as marketing in the real world is supposed to help marketers increase sales and spread awareness about the brand or product, so internet marketing has similar goals. The dynamic and global environment of the Internet, however, brings with it many challenges …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication