Nové trendy v internetovém marketingu – Bc. David Jandečka
Bc. David Jandečka
Bakalářská práce
Nové trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Nové trendy v internetovém marketingu", je uvést čtenáře do problematiky marketingových aktivit na internetu. Stejně tak, jako v reálném světě, je cílem marketingu pomoci ve zvýšení prodejů a šíření povědomí o značce nebo produktu, tak i internetový marketing má podobné cíle. Dynamické a globální prostředí internetu však s sebou přináší mnohá úskalí, která je nutná překonat …víceAbstract:
The subject of the thesis "New trends in internet marketing" is supposed introduce the reader to the topic of marketing activities on the Internet. Just as marketing in the real world is supposed to help marketers increase sales and spread awareness about the brand or product, so internet marketing has similar goals. The dynamic and global environment of the Internet, however, brings with it many challenges …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yabcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev