Communication strategies in serious press and tabloids articles – Daniel ŠMIDÁK
Daniel ŠMIDÁK
Bakalářská práce
Communication strategies in serious press and tabloids articles
Komunikační strategie v článcích seriózního tisku a bulváru
Abstract:
The thesis deals with the analysis and comparison of online, written articles from four different sources, of which two fall in the category of serious papers and the other two are tabloids. The chosen articles discuss a similar topic; therefore, the comparison of them is possible and relevant. The fundamental idea is to spot, mention, and explain the differences that are present in the corpus, as …víceAbstract:
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou a následným srovnáváním internetových článků. Jedná se o internetové články ze čtyř různých zdrojů, z nichž první polovinu sestavuje bulvární tisk a druhou polovinu tisk seriózní. Vybrané články diskutují o podobném tématu, což umožňuje jejich porovnání. Hlavním cílem práce je zpozorovat, zmínit a vysvětlit rozdíly nacházející se v korpusu, stejně jako hledat …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMIDÁK, Daniel. Communication strategies in serious press and tabloids articles. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška