Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky – Bc. Jan Měšťan
Bc. Jan Měšťan
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
Factors affecting consumption of the Czech household's behaviour
Anotace:
Tématem mé diplomové práce jsou faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky. Zaměřuji se na popsání a rozdělení klíčových faktorů, které působí na spotřební chování domácností. Cílem práce je zjistit, jako měrou působí faktory na nákupní rozhodování domácností. Zaměřím se na cenu výrobku, vlastnosti výrobku, jeho kvalitu, značku, slevy a akce, reklamy, obal produktu a také …víceAbstract:
The theme of my diploma work are factors affecting households´ consumption behaviour in the Czech Republic. I will focus on a description and a separation of the key factors, which influence households´ consumption behaviour. The goal of my diploma work is to find out how much the factors influence households´ shopping decisions. I will focus on price of a product, character, its quality, brand, discounts …víceKlíčová slova
Faktor spotřeba spotřební chování domácnost kvalita cena značka motivace rodina kultura životní styl vzdělání nákupní rozhodování výdaje. Factor consumption consumption behaviour household quality price brand motivation family culture lifestyle education purchase decision incomes and expenses.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zkjll/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Pavel Halaš, MBO
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Financial and Non-financial Factors Effecting the Financial Performance of the Company
Alina Balan -
Udržitelná móda a její vliv na spotřební chování
Leisan Zarifullina -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Tereza Kolaříková -
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
Michaela Malecová -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci české domácnosti
Tereza Svobodová