Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu – Mgr. Stanislava VOJTÍŠKOVÁ
Mgr. Stanislava VOJTÍŠKOVÁ
Disertační práce
Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu
Advertising text in tourism (balneology) - linguopragmatic analysis in Russian-Czech comparative approach.
Anotace:
Práce je věnována reklamnímu textu v cestovním ruchu, konkrétně v lázeňství. Cílem práce je lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu.Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické a jejich cílem bylo vytvořit si terminologický aparát a základy pro další praktickou analýzu excerpovaného materiálu. Kromě terminologického aparátu se práce zabývá rovněž …víceAbstract:
The work is devoted to advertising text in tourism, specifically in spa. The aim of the thesis is the linguopragmatic analysis in the Russian-Czech comparison plan. The thesis is divided into five main chapters. The first three chapters are theoretical and their aim was to create terminological apparatus and foundations for further practical analysis of excerpted material. In addition to the terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeňka Vychodilová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJTÍŠKOVÁ, Stanislava. \textit{Reklamní text v~cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v~rusko-českém srovnávacím plánu}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6hj854/.
Jak správně citovat práci
VOJTÍŠKOVÁ, Stanislava. Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu. Olomouc, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Filologie / Ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva