Economic Analysis of Facebook Impacts and Chosen Marketing Campaings – Bc. Zuzana Boková
Bc. Zuzana Boková
Diplomová práce
Economic Analysis of Facebook Impacts and Chosen Marketing Campaings
Ekonomická analýza dopadů Facebooku a vybraných marketingových kampaní
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na ekonomickou analýzu dopadů Facebooku a vybraných marketingových kampaní s cílem jejich zhodnocení. Teoretická část diplomové práce zpracovává pojetí sociálních médií v odborné literatuře se zaměřením na marketing na sociálních mediích a jejich využití jako marketingového nástroje. Vedle historického vývoje společnosti Facebook, Inc. jsou zohledněny také současné pozice …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the economic analysis of the Facebook impacts and created marketing campaigns with the aim of evaluating these impacts. Theoretical part deals with the theoretical background of social media with the focus on social media marketing and usage of social media as a marketing tool. In addition company Facebook, Inc. is closely researched bringing focus on its history, usage …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva