Využití marketingu v místním cestovním ruchu na příkladu Znojemského podzemí – Martin Polický
Martin Polický
Bachelor's thesis
Využití marketingu v místním cestovním ruchu na příkladu Znojemského podzemí
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o využití marketingu v místním cestovním ruchu, jako konkrétní místní atrakci autor zvolil Znojemské podzemí.V práci je zpracována problematika turistického ruchu a marketingu, zejména pak marketingového mixu. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, analýza Znojemského podzemí, Brněnských kasemat, Brněnského podzemí a následná komparace zjištěných …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing in local tourism, as a particular local attraction the author chose the Znojmo underground.The thesis analyzes the problems of tourism and marketing, especially marketing mix. The goal is, besides processing literature review on the issue, analysis of Znojmo underground, Brno casemates, Brno underground and subsequent comparison of the established …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6hm11r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLICKÝ, Martin. \textit{Využití marketingu v místním cestovním ruchu na příkladu Znojemského podzemí}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/6hm11r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Věra Gremlicová -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová
Názov
Vložil
Vložené
Práva