Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů – Eliška Zavadilová
Eliška Zavadilová
Bakalářská práce
Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů
The Analysis of the Influence of Digital Technology on Behavior of Selected Consumer Group
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na proces digitalizace a jeho vliv na vybranou skupinu obyvatelstva. V teoretické části jsou za pomoci dostupných zdrojů zpracovány základní pojmy týkající se digitalizace, digitální ekonomiky a spotřebitelského chování. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření, komparativní analýzy a SWOT analýzy. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to spotřebitele a vybranou …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the process of digitalization and its influence on selected consumer group. Basic terms concerning digitalization, digital economy and consumer behaviour are described in the theoretical part. The practical part is divided into two parts a part focused on consumers and a part focused on the selected company. The practical part consists of a survey, comparative analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVADILOVÁ, Eliška. \textit{Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6huz87/.
Jak správně citovat práci
Zavadilová, Eliška. Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let
Sabina Kárpátiová -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Tomáš Nevídal -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
Jiří Jirsa -
Komparativní analýza vybraných technologií wearables zařízení pro sportovní aktivity
Eva Medlíková