Bc. Michaela Svobodová

Master's thesis

Věrnostní program jako marketingová strategie

Loyalty Program as a Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou věrnostního programu jako marketingové strategie v digitálním prostředí. Pro návrh konkrétní podoby věrnostního programu jsou analyzovány dostupné teoretické prameny zabývající se tématikou věrnosti zákazníka a vztahového marketingu. Následuje analytická část obsahující analýzy a metriky potřebné k vyhotovení kvalitního návrhu věrnostního programu. V konečné fázi práce …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of a loyalty program as a marketing strategy in the digital environment. For a proposal to form a loyalty program are analyzed the available theoretical sources dealing with themes of loyalty and customer relationship marketing. Then, analytical part contains analysis and metrics needed to produce a quality proposal loyalty program. In the final phase of work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní