Věrnostní program jako marketingová strategie – Bc. Michaela Svobodová
Bc. Michaela Svobodová
Diplomová práce
Věrnostní program jako marketingová strategie
Loyalty Program as a Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou věrnostního programu jako marketingové strategie v digitálním prostředí. Pro návrh konkrétní podoby věrnostního programu jsou analyzovány dostupné teoretické prameny zabývající se tématikou věrnosti zákazníka a vztahového marketingu. Následuje analytická část obsahující analýzy a metriky potřebné k vyhotovení kvalitního návrhu věrnostního programu. V konečné fázi práce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a loyalty program as a marketing strategy in the digital environment. For a proposal to form a loyalty program are analyzed the available theoretical sources dealing with themes of loyalty and customer relationship marketing. Then, analytical part contains analysis and metrics needed to produce a quality proposal loyalty program. In the final phase of work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/axrxm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček