Kriteriální a formativní hodnocení badatelské výuky dějepisu na 2. stupni ZŠ na příkladech z praxe – Bc. Lukáš Pavlíček
Bc. Lukáš Pavlíček
Diplomová práce
Kriteriální a formativní hodnocení badatelské výuky dějepisu na 2. stupni ZŠ na příkladech z praxe
Criterion and formative evaluation of research teaching of history at the 2nd grade of elementary school based on examples from practice
Anotace:
Práce se věnuje tvorbě kritérií hodnocení pro návrh revize Rámcového vzdělávacího programu pro Základní vzdělávání, konkrétně dějepisnou část vzdělávací oblasti Člověk a společnost. Kritéria jsou koncipována formativním způsobem, jsou vztažena ke konkrétním cílům revize a jsou doplněna příklady. Součástí práce je i demonstrace praktického využití těchto kritérií na aktivitách s využitím badatelských …víceAbstract:
The thesis is dedicated to the creation of evaluation criteria for the proposed revision of the Framework Educational Program for Basic Education, specifically the historical part of the educational field Man and Society. The criteria are designed in a formative way, they are related to the specific objectives of the revision and are supplemented with examples. The thesis also includes a demonstration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milan Ducháček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍČEK, Lukáš. \textit{Kriteriální a formativní hodnocení badatelské výuky dějepisu na 2. stupni ZŠ na příkladech z praxe}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6iag0t/.
Jak správně citovat práci
Pavlíček, Lukáš. Kriteriální a formativní hodnocení badatelské výuky dějepisu na 2. stupni ZŠ na příkladech z praxe. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Dějepis pro ZŠ - Občanská výchova pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Analýza RVP GV z pohledu vnitropředmětových vazeb ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace
Alžběta BACHUROVÁ -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
11. 7. 2024