Chování spotřebitelů se zaměřením na aspekty získávání oděvů – Gabriela Rokosová
Gabriela Rokosová
Bakalářská práce
Chování spotřebitelů se zaměřením na aspekty získávání oděvů
Consumer behavior focused on aspects of acquiring clothing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem chování spotřebitelů oděvů se zaměřením na aspekty získávání oděvů. Rešeršní část se zabývá ekologickým rámcem, popisem aspektů životního cyklu textilního a oděvního výrobku a přehledem výsledků již provedených průzkumů v této oblasti. V experimentální části je analyzováno chování spotřebitelů oděvů v oblastech pořizování oděvů, údržba oděvů a likvidace oděvů …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores consumer behavior related to clothing, focusing on the aspects of acquiring garments. The literature review section addresses the ecological framework, describes the aspects of the life cycle of textile and clothing products, and reviews existing studies on clothing consumption. The practical part analyzes consumer behavior in areas such as acquiring clothing, maintaining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Drašarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rokosová, Gabriela. Chování spotřebitelů se zaměřením na aspekty získávání oděvů. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova
Název
Vložil
Vloženo
Práva