Podniková kultura a její vliv na sdílení znalostí – Klára Vávrová
Klára Vávrová
Diplomová práce
Podniková kultura a její vliv na sdílení znalostí
Corporate Culture and its Influence on Knowledge Sharing
Anotace:
Diplomová práce vychází z výzkumu Al-Alawiho a kol., kteří ve své práci dospěli k závěru, že vybrané faktory podnikové kultury jsou v pozitivním vztahu se sdílením znalostí. Cílem práce je navržení doporučení v oblasti determinantů podnikové kultury na základě aplikace výchozího výzkumu ve vybrané společnosti v oblasti finančního sektoru. Prostřednictvím výsledků kvantitativního výzkumu byl pomocí …víceAbstract:
The thesis is based on research of Al-Alawi et al., who had come to the conclusion that some factors of corporate culture are positively correlated with knowledge sharing. The aim is to propose recommendations on the determinants of corporate culture based on the default research in chosen company in the financial sector. Through the results of quantitative research was used one-way analysis of variance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Effective knowledge sharing among projects
Tom-Jakob Röker -
Factors influencing the extent of business process outsourcing activities in the financial services sector
Victoria Timoshkina -
Motivation and Retention of Employees in the Financial Sector
Iveta Němečková -
Systém zaměstnaneckých výhod v konkrétním podniku
Barbora Krejsová -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Komunikace, kontrola, důvěra?
Martin JUNGE -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva