Analýza veřejného mínění obyvatel Šumperska o firmě Epcos s.r.o. – Jana CHURAVÁ
Jana CHURAVÁ
Bakalářská práce
Analýza veřejného mínění obyvatel Šumperska o firmě Epcos s.r.o.
Analysis of the public opinion of inhabitants in Šumperk area on the firm Epcos s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou veřejného mínění obyvatel Šumperska o firmě Epcos, s.r.o. V teoretické části jsou charakterizovány literární prameny v oblasti veřejného mínění, public relations, image a výzkumu veřejného mínění. V praktické části jsou popsány výsledky průběhu průzkumu a metody zpracování průzkumu. V závěru práce jsou uvedena doporučení.Abstract:
This work deals with an analysis of the public opinion of inhabitants in Šumperk area on the firm Epcos s.r.o. In the terms of chosen resources, the theoretical part provides a characterization of public opinion, public relations, image and public opinion research. In the practical part, there is description of a realization, methods and results of a research. Recommendations are in the conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHURAVÁ, Jana. Analýza veřejného mínění obyvatel Šumperska o firmě Epcos s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová