Fotografie a její využití v estetické výchově na střední škole – Bc. Kateřina Mrnuštíková
Bc. Kateřina Mrnuštíková
Master's thesis
Fotografie a její využití v estetické výchově na střední škole
Photographs and practical use in aesthetic education at the secondary school
Abstract:
Předmětem magisterské diplomové práce „Fotografie a její využití v estetické výchově na střední škole“ je zařazení fotografie do hodin estetické výchovy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na začlenění estetických pojmů s využitím fotografie do lekcí estetické výchovy a částečně se zabývá estetickou výchovou jako jedním z předmětů vzdělání žáků na střední …moreAbstract:
The subject of the master thesis "Photographs and practical use in aesthetic education at the secondary school" is the inclusion of photographs into aesthetics lessons. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the integration of aesthetic terms connected with the use of photographs in aesthetic education lessons and contains, in a limited way, aesthetic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ee4r7/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Jan Špaček
- Reader: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Metodické listy pro podporu začlenění estetické výchovy do výuky fotografie na Střední škole umělecké a řemeslné
Zdeněk Klán -
Bauhaus jako východisko k výuce fotografie dětí a dospívajících
Daniela Martinová -
Modelové hodiny výuky fotografie na středních uměleckých školách
Sonya Mátlová -
Výuka fotografie v dětských volnočasových zařízeních
Kristýna Padrtová -
Strom - symbol života, zobrazený technikou digitální fotografie
Lucie BURDOVÁ -
Motivace klientů skupinových lekcí k výběru lekce Jumpingu ®
Michaela Benáčková -
Knihovnické lekce pro žáky 1. stupně ZŠ na podporu inkluze lidí se smyslovým postižením do společnosti
Marta Tlamychová -
Jak se vyrovnat s pocity viny pomocí fantasy. Čaroděj Zeměmoří v rámci biblioterapeutické lekce pro střední školy
Matěj Tomeček