Fotografie a její využití v estetické výchově na střední škole – Bc. Kateřina Mrnuštíková
Bc. Kateřina Mrnuštíková
Diplomová práce
Fotografie a její využití v estetické výchově na střední škole
Photographs and practical use in aesthetic education at the secondary school
Anotace:
Předmětem magisterské diplomové práce „Fotografie a její využití v estetické výchově na střední škole“ je zařazení fotografie do hodin estetické výchovy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na začlenění estetických pojmů s využitím fotografie do lekcí estetické výchovy a částečně se zabývá estetickou výchovou jako jedním z předmětů vzdělání žáků na střední …víceAbstract:
The subject of the master thesis "Photographs and practical use in aesthetic education at the secondary school" is the inclusion of photographs into aesthetics lessons. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the integration of aesthetic terms connected with the use of photographs in aesthetic education lessons and contains, in a limited way, aesthetic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ee4r7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy pro podporu začlenění estetické výchovy do výuky fotografie na Střední škole umělecké a řemeslné
Zdeněk Klán -
Bauhaus jako východisko k výuce fotografie dětí a dospívajících
Daniela Martinová -
Modelové hodiny výuky fotografie na středních uměleckých školách
Sonya Mátlová -
Výuka fotografie v dětských volnočasových zařízeních
Kristýna Padrtová -
Strom - symbol života, zobrazený technikou digitální fotografie
Lucie BURDOVÁ -
Motivace klientů skupinových lekcí k výběru lekce Jumpingu ®
Michaela Benáčková -
Knihovnické lekce pro žáky 1. stupně ZŠ na podporu inkluze lidí se smyslovým postižením do společnosti
Marta Tlamychová -
Jak se vyrovnat s pocity viny pomocí fantasy. Čaroděj Zeměmoří v rámci biblioterapeutické lekce pro střední školy
Matěj Tomeček