Michal Novák

Diplomová práce

Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce

Internet Advertising Campaign of Educational Institution
Anotace:
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou …více
Abstract:
Tertiary education is undergoing and will go through many political, demographic, as well as market changes. These changes should lead universities to respond in a certain way to avoid existential problems that may ensue. One way is to use marketing tools for promotion of their educational programs. This thesis deals with the essence of marketing management of a university and its broader context of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21079

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management