Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce – Michal Novák
Michal Novák
Diplomová práce
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Internet Advertising Campaign of Educational Institution
Anotace:
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou …víceAbstract:
Tertiary education is undergoing and will go through many political, demographic, as well as market changes. These changes should lead universities to respond in a certain way to avoid existential problems that may ensue. One way is to use marketing tools for promotion of their educational programs. This thesis deals with the essence of marketing management of a university and its broader context of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21079
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21079
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Michaela Koktavá -
Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku
Danil Dikarev -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov