Psychologie spotřebního chování – Bc. Yuliia Shevtsova
Bc. Yuliia Shevtsova
Diplomová práce
Psychologie spotřebního chování
Psychology of consumer behavior
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu psychologie spotřebního chování. Cílem diplomové práce je analýza spotřebního chování hotelových hostů v hotelu Klárov. Na základě výzkumu spotřebního chování hostů navrhnout řediteli hotelu rozšíření nabídky produktů a služeb pro hosty s cílem kvalitnějšího uspokojování jejich potřeb a zvýšení výnosovosti hotelu. V teoretické části je definován pojem spotřební …víceAbstract:
This master thesis is focused on the analysis of the psychology of consumer behaviour. The aim of the thesis is an analysis of the consumer behaviour of hotel guests in the hotel Klárov. Based on the research of consumer behaviour of the guests, will be given some recommendations to general manager of the hotel to extend the offer of products and services for the guests, to improve quality of services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14623/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie spotřebního chování na příkladu prodejce automobilů Autoprodejna Suchý.
Eva Smutna -
Působení značky z pohledu psychologie
Adriana Salačová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Psychologie v reklamě
Anna Dřízalová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák