Konkurenční trendy na trhu mobilnich služeb v ČR na počátku 21.století – Veronika Knollová
Veronika Knollová
Diplomová práce
Konkurenční trendy na trhu mobilnich služeb v ČR na počátku 21.století
Competitive trends on the market with mobile services in the Czech Republic at the beginning of the 21st century
Anotace:
Diplomová práce analyzuje trh s mobilními službami v České republice. Cílem práce je zodpovězení otázky, zda zvolené řešení Českého telekomunikačního úřadu je optimální pro zvýšení konkurence na trhu. Teoretická část se nejprve zabývá tématem státních zásahů pohledem ekonomů. Následně je nastíněn historický vývoj na poli telekomunikací ve Spojených státech amerických a v Evropě. Představí také legislativní …víceAbstract:
Diploma thesis analyzes market with mobile services in the Czech republic. Goal of the thesis is to answer the question, if chosen solution by Czech Telecommunication Office is optimal for increase of competition on the market. Theoretical part firstly is concerned with state interventions (and so licensing) from the point of view of well-known economists. Secondly, then the historical process of telecommunications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 10. 2012
- Vedoucí: Jan Císař
- Oponent: Tomáš Munzi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
Renáta DOBIÁŠOVÁ