Ing. Renata Nováková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh

Marketing communication when introducing a new product the company LE&CO on the market
Abstract:
Tato závěrečná práce řeší problematiku marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Teoretická část obsahuje související témata jako např. marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, segmentace trhu, public relations, přímý marketing a inovace. V praktické části je věnována pozornost firmě LE&CO a produktu „Šunka nejvyšší jakosti“ z řady …more
Abstract:
The thesis examines the problems of marketing communication as products are brought to the market. The theoretical part contains the following related topics, marketing communication, advertising, personal selling, sales promotion, market segmentation, public relations, direct marketing and innovation. The practical part examines the company LE&CO and their product "Ham of the highest quality” …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní