Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh – Ing. Renata Nováková
Ing. Renata Nováková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh
Marketing communication when introducing a new product the company LE&CO on the market
Abstract:
Tato závěrečná práce řeší problematiku marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Teoretická část obsahuje související témata jako např. marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, segmentace trhu, public relations, přímý marketing a inovace. V praktické části je věnována pozornost firmě LE&CO a produktu „Šunka nejvyšší jakosti“ z řady …moreAbstract:
The thesis examines the problems of marketing communication as products are brought to the market. The theoretical part contains the following related topics, marketing communication, advertising, personal selling, sales promotion, market segmentation, public relations, direct marketing and innovation. The practical part examines the company LE&CO and their product "Ham of the highest quality” …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bpaa0/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Renata. \textit{Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE\&{}amp;CO na trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/6jq7mh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Karolína Sobišková -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice
Tomáš Janáč -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Návrh projektu podpory prodeje regionálních produktů ekologického zemědělství na území MAS Horní Pomoraví
Karolína Raczková -
Vliv racionality, oblíbenosti produktu a vnímané ceny na efektivnost podpory prodeje
Marie Šteffková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová