Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh – Ing. Renata Nováková
Ing. Renata Nováková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh
Marketing communication when introducing a new product the company LE&CO on the market
Anotace:
Tato závěrečná práce řeší problematiku marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Teoretická část obsahuje související témata jako např. marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, segmentace trhu, public relations, přímý marketing a inovace. V praktické části je věnována pozornost firmě LE&CO a produktu „Šunka nejvyšší jakosti“ z řady …víceAbstract:
The thesis examines the problems of marketing communication as products are brought to the market. The theoretical part contains the following related topics, marketing communication, advertising, personal selling, sales promotion, market segmentation, public relations, direct marketing and innovation. The practical part examines the company LE&CO and their product "Ham of the highest quality” …víceKlíčová slova
Marketing komunikace podpora prodeje reklama dotazník zákazník respondent analýza firma šunka.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bpaa0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Karolína Sobišková -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice
Tomáš Janáč -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Návrh projektu podpory prodeje regionálních produktů ekologického zemědělství na území MAS Horní Pomoraví
Karolína Raczková -
Vliv racionality, oblíbenosti produktu a vnímané ceny na efektivnost podpory prodeje
Marie Šteffková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová