Ing. Renata Nováková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh

Marketing communication when introducing a new product the company LE&CO on the market
Anotace:
Tato závěrečná práce řeší problematiku marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Teoretická část obsahuje související témata jako např. marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, segmentace trhu, public relations, přímý marketing a inovace. V praktické části je věnována pozornost firmě LE&CO a produktu „Šunka nejvyšší jakosti“ z řady …více
Abstract:
The thesis examines the problems of marketing communication as products are brought to the market. The theoretical part contains the following related topics, marketing communication, advertising, personal selling, sales promotion, market segmentation, public relations, direct marketing and innovation. The practical part examines the company LE&CO and their product "Ham of the highest quality” …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní