Analýza konkurence na restauračním trhu – Eva Zicháčková
Eva Zicháčková
Diplomová práce
Analýza konkurence na restauračním trhu
Competitive Analysis on the Restaurant Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza konkurence na restauračním trhu. Práce vychází z teoretických východisek analýzy konkurence, marketingu služeb a využitých výzkumných metod. Cílem výzkumu je ohodnocení předem stanovených kritérií u vybraných konkurentů. Kritéria se zaměřovala na exteriér, dostupnost provozovny, celkový vzhled interiéru restaurace, jídelní stůl, toalety, ceny, jídelní a nápojový lístek …víceAbstract:
The theme of the thesis is competitive analysis on the restaurant market. The thesis is based on theoretical model of competition analysis, marketing services and used research methods. The aim of the research is evaluation of the predetermined criteria for selected competitors. Criteria focused on the exterior, availability, interior, dining table, toilets, prices, food and drink menu. Equally important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Zdeňka Zavadilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová