Ing. Linda Dvořáková

Bakalářská práce

Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)

Sex and erotic as supporting topics in marketing communication (meaning of sexual symbols in advertisement)
Anotace:
Tato práce je studií využití sexu a erotiky, jejich symboliky v reklamních sděleních. Jedním z jejích zásadních poznatků je to, že sexuální symboly se dají najít i ve zdánlivě nevinných reklamách, například na zubní pastu, aniž by autorka studie trpěla obsedantním podezřením, že na nás sex útočí ze všech stran. Na různých kazuistikách pak rozebírá různé implementace sexuální symboliky do marketingové …více
Abstract:
This thesis is a study of the use of sex and eroticism and their symbolism in advertising. One of its major findings is that sex symbols can be found even in seemingly innocent advertisements, for example for toothpaste, without the author of the study suffered from obsessive suspicion that sex is attacking us from all sides. In various case reports, the author then discusses various implementations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní