Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě) – Ing. Linda Dvořáková
Ing. Linda Dvořáková
Bakalářská práce
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
Sex and erotic as supporting topics in marketing communication (meaning of sexual symbols in advertisement)
Anotace:
Tato práce je studií využití sexu a erotiky, jejich symboliky v reklamních sděleních. Jedním z jejích zásadních poznatků je to, že sexuální symboly se dají najít i ve zdánlivě nevinných reklamách, například na zubní pastu, aniž by autorka studie trpěla obsedantním podezřením, že na nás sex útočí ze všech stran. Na různých kazuistikách pak rozebírá různé implementace sexuální symboliky do marketingové …víceAbstract:
This thesis is a study of the use of sex and eroticism and their symbolism in advertising. One of its major findings is that sex symbols can be found even in seemingly innocent advertisements, for example for toothpaste, without the author of the study suffered from obsessive suspicion that sex is attacking us from all sides. In various case reports, the author then discusses various implementations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gnecb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Linda. \textit{Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ka9q1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová