Eva ZEMANOVÁ

Bakalářská práce

Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách

Upbringing and education of the disadvantaged.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývala tématem společného vzdělávání na úrovni předškolního vzdělávání. V teoretické části byla popsána integrace, inkluze a její vývoj z různých hledisek, s náhledem několika autorů věnující se této oblasti. Pro uchopení celé problematiky společného vzdělávání byly definovány pojmy a stanoviska, které s ní úzce souvisí: žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, jednotlivé …více
Abstract:
This bachelor thesis dealt with the topic of joint education in preschool education. The theoretical part describes the integration, inclusion and its development from various perspectives, with the insight of several authors devoted to this area. To grasp the whole issue of co-education, opinions were defined that are closely related to it: a child with special educational needs, individual types …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Václava Klimtová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZEMANOVÁ, Eva. Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/