Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách – Eva ZEMANOVÁ
Eva ZEMANOVÁ
Bachelor's thesis
Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách
Upbringing and education of the disadvantaged.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývala tématem společného vzdělávání na úrovni předškolního vzdělávání. V teoretické části byla popsána integrace, inkluze a její vývoj z různých hledisek, s náhledem několika autorů věnující se této oblasti. Pro uchopení celé problematiky společného vzdělávání byly definovány pojmy a stanoviska, které s ní úzce souvisí: žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, jednotlivé …moreAbstract:
This bachelor thesis dealt with the topic of joint education in preschool education. The theoretical part describes the integration, inclusion and its development from various perspectives, with the insight of several authors devoted to this area. To grasp the whole issue of co-education, opinions were defined that are closely related to it: a child with special educational needs, individual types …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Václava Klimtová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Eva. \textit{Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6klvnk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMANOVÁ, Eva. Postoje pedagogů předškolního vzdělávání ke znevýhodněným dětem a inkluzi v mateřských školách. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Miroslava ZÁMKOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání jako způsob podpory dětí ze znevýhodněného prostředí
Markéta Brabencová -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ
Anežka ŠTUKAVCOVÁ -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí
Karolína POLÁKOVÁ -
Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem
Štěpánka Krejčová -
Knihovnické lekce pro žáky 1. stupně ZŠ na podporu inkluze lidí se smyslovým postižením do společnosti
Marta Tlamychová -
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Tereza JIŘIČKOVÁ