Luxury Consumer Behavior in Digital World – XINNI LUO
XINNI LUO
Bakalářská práce
Luxury Consumer Behavior in Digital World
Abstract:
With the changing of time and the development of economy, people's growing demand for a better life is increasing. A market with luxury goods is booming. With the rapid rise of social media and millennial consumers, luxury companies have begun to actively explore suitable online channels and other digital tools as social media inserted to its business model. Based on the consumer behavior, luxury marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Matěj Klukan, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Consumer Behavior for Ecological products Among Gen Z In Cambodia
Monivongsa Roth -
Marketing of luxury products
Yana Shamina -
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
Analysis of Millennial Humour in Select Instagram Reels
Martin Kräussl
Název
Vložil
Vloženo
Práva