XINNI LUO

Bakalářská práce

Luxury Consumer Behavior in Digital World

Abstract:
With the changing of time and the development of economy, people's growing demand for a better life is increasing. A market with luxury goods is booming. With the rapid rise of social media and millennial consumers, luxury companies have begun to actively explore suitable online channels and other digital tools as social media inserted to its business model. Based on the consumer behavior, luxury marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
  • Oponent: Matěj Klukan, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6le99w 6le99w/2
14. 3. 2021
Složky
Soubory
Mach, J.
11. 4. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.