Propojování volnočasových aktivit do výuky angličtiny jako zdroj motivace – Bc. František Čech
Bc. František Čech
Diplomová práce
Propojování volnočasových aktivit do výuky angličtiny jako zdroj motivace
Interweaving free time activities with ELT as a source of motivation
Abstract:
This diploma thesis deals with new possibilities of motivation of pupils in English language teaching. The aim is to point out that leisure time activities of pupils can be used for the ELT and therefore the interest of the pupils would be higher. The first part of the thesis specifies the terms leisure time, leisure time activities, and motivation. It also describes foreign language teaching in the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECH, František. \textit{Propojování volnočasových aktivit do výuky angličtiny jako zdroj motivace} [online]. Hradec Králové, 2018 [cit. 2022-05-26]. Dostupné z: https://theses.cz/id/6lifht/. Diplomová práce. Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání úrovně motivace prvního a druhého stupně ZŠ v anglickém jazyce
Kristýna Odložilová -
Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
Lenka Mašlaňová -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka
Tomáš Strnad -
Motivace ve výuce anglického jazyka
Vladimíra Pochopová -
Motivace jako dílčí fáze vyučovacího procesu se zaměřením na výuku anglického jazyka
Věra Hladíková -
Motivace pro mimoškolní vzdělávání anglického jazyka v reflexi studentů ekonomicky aktivních a studujících
Lenka Nečasová -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ při učení se anglickému jazyku
Hana Šimonová
Název
Vložil
Vloženo
Práva