Propojování volnočasových aktivit do výuky angličtiny jako zdroj motivace – Bc. František Čech
Bc. František Čech
Diplomová práce
Propojování volnočasových aktivit do výuky angličtiny jako zdroj motivace
Interweaving free time activities with ELT as a source of motivation
Abstract:
This diploma thesis deals with new possibilities of motivation of pupils in English language teaching. The aim is to point out that leisure time activities of pupils can be used for the ELT and therefore the interest of the pupils would be higher. The first part of the thesis specifies the terms leisure time, leisure time activities, and motivation. It also describes foreign language teaching in the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Srovnání úrovně motivace prvního a druhého stupně ZŠ v anglickém jazyce
Kristýna Odložilová -
Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka
Tomáš Strnad -
Motivace ve výuce anglického jazyka
Vladimíra Pochopová -
Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
Lenka Mašlaňová -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ při učení se anglickému jazyku
Hana Šimonová -
Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy
Kateřina FARTÁKOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka
Název
Vložil
Vloženo
Práva