Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště – Andrey Fedosov
Andrey Fedosov
Master's thesis
Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště
Use of QR code with embedded graphics to represent the university organization
Abstract:
Tato práce se zabývá QR kódy a jejich vylepšeními z hlediska designu a atraktivity. Když lidé uvidí QR kód, nemohou vědět, co je uvnitř kódu, a proto vyžadují další informace, ať už jde o text nebo obrázky. Tento bod je v rozporu s vizí QR kódů jako rychlejšího způsobu získávání informací. Teoretická část této práce popisuje typy maticových kódů a čárových kódů a běžné metody zvýšení jejich atraktivity …moreAbstract:
The thesis analyses QR codes and their improvements in terms of design and attractiveness. When people see a QR code, they can't know what is encoded inside, so they need more information, whether it's text or images. This point contradicts the idea of QR codes as a faster way to obtain information. The theoretical part of this work describes the types of matrix codes and barcodes and common methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEDOSOV, Andrey. \textit{Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/6loyik/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky
Lenka Tiralová -
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
Kamila ZUKALOVÁ -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights