Ing. Eva Pešlová

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Moja diplomová práca sa zaoberá praktickým uplatnením marketingového výskumu, konkrétne analýzou trhu. Hlavným cieľom teoretickej časti je charakteristika procesu marketingového výskumu, analýzy trhu a definícia použitých výskumných metód. V praktickej časti je prevedená analýza Rakúskeho e-government trhu za účelom zavedenie špecifického softwarového produktu. Na základe sekundárneho výskumu je prevedená …více
Abstract:
This Diploma Thesis presents a practical application of marketing research, concretely market analysis. The main objective of the theoretical part is to describe the marketing research and market analysis process and to define used research and analysis methods. In the practical part, market analysis for specific software as a product in Austrian e-government market is conducted. On the basis of secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta