Bc. Juraj Zamborský

Diplomová práce

Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu

Marketing research in the process of product development
Abstract:
The aim of diploma thesis “Marketing research in the process of product development” is an application of this research and creation of a proposal for product development in a selected company. The theoretical concepts of innovation are introduced in the first part with regard to the process of new product development and the importance of customer involvement in this process. KANO method is a main …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový výskum v procese vývoja produktu“ je aplikácia tohto výskumu a návrh vývoja produktu vybranej spoločnosti. V teoretickej časti práce sú predstavené základné teoretické východiská inovácii s ohľadom na inovačný proces vývoja produktu a takisto aj dôležitosť zapojenia zákazníka v tomto procese. Hlavnou súčasťou teoretickej časti je popis výskumnej metódy KANO …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Jirásek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta