Ing. Eva Pešlová
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotácia:
Moja diplomová práca sa zaoberá praktickým uplatnením marketingového výskumu, konkrétne analýzou trhu. Hlavným cieľom teoretickej časti je charakteristika procesu marketingového výskumu, analýzy trhu a definícia použitých výskumných metód. V praktickej časti je prevedená analýza Rakúskeho e-government trhu za účelom zavedenie špecifického softwarového produktu. Na základe sekundárneho výskumu je prevedená …viacAbstract:
This Diploma Thesis presents a practical application of marketing research, concretely market analysis. The main objective of the theoretical part is to describe the marketing research and market analysis process and to define used research and analysis methods. In the practical part, market analysis for specific software as a product in Austrian e-government market is conducted. On the basis of secondary …viacKľúčové slová
marketingový výskum analýza trhu sekundárny výskum primárny výskum PEST analýza Porterova analýza konkurenčného prostredia dotazník e-government verejný sektor marketing research market analysis secondary research primary research PEST analysis Porter’s five forces analysis online questionnaire public sector industry.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/adfip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurencieschopnosti spoločnosti XY s.r.o.
Michaela Gadušová -
Marketingová stratégia podniku Goblins, s.r.o.
Patrícia Ben Seghaier -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
A Marketing Research Analyzing the Causes of Migration of Citizens with Secondary and University Education in the Districts of Sokolov and Cheb.
Lucie Chocholatá -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed